Tuesday, May 17, 2011

long time no seee?? ^_^

Assalamualaikum...
lame giler aku xamenaip dlam blog nyh..rase nyer nak dkat
7 bulan da kot..pergghhh!!!!!!!lame dowh!haha
tgk smpe da berhabuk2 da blog aku..siap ade sarang lbah2 lg..wakaka
*tipu ajerr!! ^_*
hmmmm..spnjang ak xmengupdate nyh..
byk jgak cite-cite yg besh ak nk kongsi kn..
yg pertame nyer..aku da msok GYM!!
hahah...nak jdik ahli bina badan ker??
owhhh no!no!..hahah
ak msok pn sbb nk tuka lmak2 aku jdi otot..
hehehe...kasik mantap sket..hahha
klu da msok gym kompem2 laaa ade yuran kn??
mn ak dpt duet nk byar sume2 tu?
haaaa...
nyh citer kat korg nyh..dulu ak ade post entry 
psal dpt kije kn??so aku kije laa..
lame jgak aku bthan..da masok 5 bulan kot..
rs xcaye jer..np ak ckp cmtu??
sbb rame da benti sblm aku msok,lpas 
ak msok pn ade jer org benti..hahah
so skunk nyh ak bangge arh sbb ak mmpu bthan..
hahha..gile snabot nyh!!
disebabkan aku da lame xupdate..
ak pn xtaw nak cite ape kat sini..sbb byk sgt 
benda yg "terlalu" besh berlaku..
ak post nyh pn sbb suke suki jer..
MOTIF??
hahahah...
act ak nk share byk lagi cite...tp ak xtaw nak cite pe
jd nyer..len kali kot ak cite lg..^_^
 sampai ketemu lagi yaaa!!


love SNABOT' 

No comments:

Post a Comment