Tuesday, December 28, 2010

melangkah ke usia yang baru..

Assalamualaikum....
hye..new entry laa..hehe..lately nyh ak sgt laa rajin nk update blog aku..
xtaw la knp..tp semakin seronok nk mengupdate..heheh =D
haaaiisshhh...pejam celik,pejam celik da nak masok 2011 kn?
skjap jer rs..ak rs bru smlam jer ak amek result SPM..bru smlam jer
ak msok tingkatan 6 n bru semalam jer aku abes exam STPM..
sume nyer mcm bru smlam..
tp sume tu bkn nye bru smlam,ade yg 2 thn lpas..
ade yg 5 bln lpas..
n ade yg 3 minggu lpas..
skjap sgt mase berlalu.
umo aku pn nk masok 20 da weh..
hukhukhuk..da angka 2..takot...
mcm2 perkara nk kene galas nan umo 20 nyh..
yg pasti nyer ak da xremaja lg laa..
xsonok nyer..
hukhukhuk..
tp..
nk wat cane..redha jer laa..umo kite semakin pendek
sedar x sedar da masok awal 20 an..huhu
aku akn cube sdya upaya aku utk 
wat yg terbaek dgn umo yg bru tu..
excited pn ade..tp lebey kpd sdey
sbb ko da matang!xley nk mcm bdak2 lg..
=(
finally..WELCOME TO 20th CLUB SNABOT!!!

with love SNABOT

No comments:

Post a Comment