Monday, June 28, 2010

semakin membosankan..

selamat malam...eh lom nk tido lg la..heheh..bru nk mula becerita dah nk tido da..nyh yg xtuke nyh..heheh..hmmm mlm nyh sgt lah bosan sbb kne siap an assingement yg nk di present kan sok..tp nk wat cane kne la siap an gak kalo x aku yg siap..hahahha..hari nyh hari yg xbesh sbb pe ak ckp camtu??sbb ak punye sukelah..kakaka..xderlah sbb ari nyh mmg boring giler..monday blue la kate kan..tu yg sume sengal semacam jer..dah tu pagi2 lagi aku da dgr cite yg xbesh..adoi!saket la..bru nk happy2..da dpt news bru..sbnrnye mls nk pk tp klu xpk tetibe jer benda tu menyinggah kat pale otak nyh..rase cam nk hantok jee pale kt dinding bia pengsan then aku pn dpt lpe kn cite tu..tp apakan daya aku msih sygkan dri aku..heee~ hmmm..mengluh lg..tp tu la yg aku mmpu lkukan wat ms skrg nyh..xtaw nk wat camner lg da..mslahnye bkn skali dua news camtu smpe kt tlinge aku,tp da byk kali da..sje jer aku pkak an tlinge,butakan mata n bisu kn mlot..mls nk komen n mls nk amek taw..dah fade up la..blik2 bnde yg sme..bosan!!tp klu aku biakan je..ak lak yg saket..sume nyer saket la..ye la selagi ak xdpt pe yg ptot aku dpt slg tu la ak saket!..bosan!!bosan!!bosan!!!laaa....rasa cam nk g jauh2 jer dari Malaysia nyh..dok kt sbuah pulau,ley skuba hari2..hehheh..beshnyer!!nape la jd cam nyh..adoi!!saket taw x!!??saket!!tp nk wat cane time je lah kenyataan nyer..hmmmm..lg skali..hahaha..motivate me pliss..idup nyh da smkin membosankan bg aku..sume aku wat sume nyer jd sgt boring smpaikan aku da bosan nk ketawa,mkan,tdo,bckp,yg pling trok aku da mula bosn utk blajar..i need motivation,i need someone can motivate me..ak nk blik dri aku yg dlu..tolonglah..aku da bosan jadi yg skrang nyh..dah bosan sgt... =_(

                                                                                                      
                                                                      with love SNABOT'

No comments:

Post a Comment