Wednesday, June 9, 2010

kerana diriku begitu beharga..

hye!!!hari ni aku masih org yg sama..m'pnyai prasaan yg sama..baru aku taw rupe2nya sakit jugak klu kita memendam rasa..tp nk buat mcm mn itu je cara terbaik..klu kita selalu meluahkan kdg2 terasa diri ni terlalu meminta simpati org..kdang2 aku terfikir knp Allah jdkan kita berpasang-pasangan antara lelaki dan perempuan..Allah jdkan kita bkn untuk menyakiti antara satu sama lain tetapi teciptanya kita untuk berkasih sayang antara satu sama lain dengan berpandukan syarak..tp ntah knpa la umat akhir zaman nyh mempunyai prasaan2 yg plik..yg prempuan nk ngan prempuan..yg lelaki plak nk ngan lelaki..mcm mn lah dorg ley selera..iktlah fitrah kita..mgkn kdg2 bile kita bcnta pgduhan,perselisihan faham tu musti ade..itulah namanya dugaan..kalo xgado xfun la hbngan kita sbb kita xknl psngan kita dgn lbih dlm..jgn takot utk bergaduh..mmg sakit tp selepas itu psti ada pnwarnya..sentiasa belajar utk mngenal psangan kita..Insyallah bhagialah hbngan kita..hal itu jga ditujukan kpda aku..heheheh ;) 
tp apa2 pn..entry aku kali nyh bkan nk salahkn sape2,skdar mluahkan sj bkn utk simpati ttp utk diingati..kalau aku terasa nk menaip lg nnt akn aku pst kn entry yg lain yer..wasalam..

p/s:KERANA DIRIMU BEGITU BEHARGA..!! =)

with love SNABOT'

1 comment: