Thursday, November 11, 2010

panggilannya semakin hampir...

Hye..=) hmm..blom ape2 lg da mengeluh..hehhe..sebenarnye aku risau+takot+gementar+mcm2 psaan skrg nyh..
semakin menunggu semakin mendebarkan..mcm2 dalam fikiran aku skrg..semacam x yakin pd diri sendri la pulak kn?
bkn xyakin tp xnak mengharap.. selama setahun setengah aku belajar mcm2 yg ak dapat dpd guru2 dan kawan2 aku..semua kenangan tu sgt berharga..sayang sangat nak tinggalkan alam persekolahan..tersangat manis kenangan berada di sekolah..tp apakan daya..usia semakin berganjak begitu juga dgn kehidupan aku..insyallah utk kali terakhir ini aku akan berjuang habis-habisan,aku xkan mengalah walau seinci pun..apa pn keputusannya nnt itu belakang kira yang penting sekarang adalah hari-hari terakhir ku..aku nak  menikmati sangat2 terakhirku... =) 


"bukan senang untuk berjaya tetapi tidak susah untuk berjaya"
 
with love SNABOT'

No comments:

Post a Comment