Friday, March 19, 2010

sejuk!!! =.=

Assalamualaikum....bbbbrrrrr!!!sejuk gilak mlm nyh..baru pas ujan la kate kan..dgn angin yg bertiup dngin..bermbh2 sjuk la aku kat dpn lappy nyh..hmm mlm sprti biase lah aku mghdap lappy nk siapkn assingment smbil ber facebook..heheheh..mn nk brkat..hahaha..hmm tu la..pntg bkak lappy must bnda alh tu la aku bkak dlu..bkn addicted tp ntah da mcm rutin lak..hehehe mcm2x...
ari nsib ak baek coz ade wireless so xder la pnat2 ak nk memaki2 broadband ak ble dy wat hal..huhuhu ;)
disebab kn ade wireless jd ak pn bkak pelbagai website..termasok la dis website..website ny xwjib tp harus..
cewahhh..ko ingat ni ape ha...samdol!!hahaha..mlm ny xder mnrik pn...
ak ditggalkan skli lgi..rndu die...
tp xper dy pn nga beronok-ronok ngan fmily..yg pntg sy hepy..miss u honey!!
ish...ish..ish..xptt btol..huhuhu..nk romantik bkn dlm nyh..hehe sori arh tertouching  sket td..
td skali lg ak telah menkreatif kn otak aku..aku edit pic..tp xler lwa sgt..mgkn tuan dy lawa..heheheh =D
tadaaaa...tu lah die hasil karya ku..heheheh..."semakin hari semakin cantik"hahahahaha..perasan tol..
wat eva!!!hahahahhahah..=D
k lah mau smbung siap an assingment..fatin dis is for u!!!taadaaa...


with love SNABOT`

No comments:

Post a Comment