Sunday, March 21, 2010

-OFF-

Assalamualaikum..mlm nyh ujan..sejuk sangat rase..begitu jgak dgn hati aku.. ;)
sbnrnye ak da buat kptsan yg aku nak bhenti dpd sume perkara yang melibatkan..facebook,blogger,myspace and all that coz aku nk tumpu and fokus on my study..aku nak berehat wat sementara waktu nyh..nak berehat dpd sume bnda2 yang selama nyh sgt2 mengganggu aku..so kptsan ak muktamad..dan kat cny aku nak wat aku janji nyh..
"dengan ni saya SITI NURATIQAH BT OTHMAN berjanji tidak akan membuka lagi laman sesawang FB,MS dan blog..saya akan lebih fokus terhadap pelajaran saya..itu janji saya".
so dgn jnji iu maka dgn ni aku mengumumkan yg aku nk mengundurkn dri dlm kegiatan2 sperti ini..tp hanye sementara sahaja..slps abes STPM..aku akn update fb dan blog aku mcm biasa..
kepada pembaca setia blog saya(walaupn xder..heheeh)..time kasih krana sudi membaca blog saya..kpd kwn2 di facebook..mgkn aku xdpt bite dri korg tok beberapa bln nyh..so sorry..but korg always dlm ingatan..tok blog yg tercinta..aku akan rndu ko..pas abes je STPM aku akn terus je update blog aku k..
aku rs da xder pe lg aku nk ckp..so babai!!! ;)






 
                                                                       with love SNABOT`

No comments:

Post a Comment