Monday, February 22, 2010

saya...

saya...
kenapa dgn saya..
siapa saya...?
bila saya...
di mana saya..
untuk saya..
rasa saya....
saja saya...
benci saya..
sayang saya...


kenapa byk sgt persoalan ttg saya??sbb saya rasa saya ptt persoalkn nyer..dgn tanpa ragu2..
utk pengetahuan saya,saya dan saya semua..hari saya rasa saya xberapa ceria,kerana saya rasa sangat dpressed..Saya ingin kembali kpd zman kgmilngan saya..kerana pada masa itu saya dikenali dan saya rasa diri saya sgt cun melecut time tu..heheh (=
tpi utk saya,saya dan saya semua terima lah hakikat bhawa saya akan sentiasa naik dan turun dlm stiap keadaan..bak kata org "HIDUP NYH MCM RODA" tp bkn roda impian..hahaha..
jadi untuk saya pulihkan diri ini saya nk saya,saya dan saya semua bantu lah saya..kerana tanpa saya,saya xmampu utk lakukannye..jadi saya mahu berehat.TITIK!!!

with love snabot`


 
saya mahu rehat sepuas-puasnya....=)
TITIK
 

No comments:

Post a Comment